Cart 0 0.00

תקנון אתר

 1. מבוא 

  1. ברוכים הבאים לאתר www.orto.co.il (להלן: “האתר”) המנוהל ומופעל על ידי חברת פרימיום א.ב שיווק והפצה ישראל בע”מ (להלן: “orto”) המשמש בין היתר לסחר מקוון לרכישת מוצרים על ידי הגולשים באתר (להלן: “המשתמשים” ו/או “המזמינים(
  2. השימוש באתר מותר אך ורק למשתמשים בגירים אשר גילם הוא 18 שנים ומעלה ובכפוף לתנאי השימוש המפורטים להלן (להלן: “תנאי השימוש”) לרבות האמור במדיניות הפרטיות ובכפוף לכל דין ואלה מהווים את הבסיס המשפטי לכל התקשרות או פעולה שתיעשה במסגרת זו. השימוש באתר לרבות גלישה ו/או ביקור באתר ו/או רכישה באמצעות האתר מהווים הסכמה מפורשת מצדך המשתמש לתנאים כאמור.
  3. orto שומרת לעצמה את הזכות להפסיק את שימושך באתר אם לא תעמוד באחד או יותר מתנאי השימוש המפורטים להלן, ושומרת לעצמה את הזכות לעדכן את תנאי השימוש מעת לעת, לפי שיקול דעתה הבלעדי וללא צורך במסירת הודעה כלשהי מראש. ויובהר, נוסח תנאי השימוש המחייב והקובע הינו הנוסח המפורסם באתר.
  4. טרם ביצוע פעולה כלשהי באתר מתבקש המשתמש לקרוא, בעיון רב, את תנאי השימוש לרבות מדיניות הפרטיות. אם אינך מסכים לכל תנאי השימוש – נא הימנע מכל שימוש באתר.
  5. בתנאי השימוש ובכל הטקסטים המופיעים באתר, לשון יחיד משמעה גם לשון רבים ולהיפך, ולשון זכר משמעו לשון נקבה ולהיפך, הכל לפי ההקשר. תנאי השימוש מנוסחים בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד ואין בהם משום פגיעה ו/או אפליה מכל סוג שהוא.
  6. האתר הינו פעיל בכל שעות היממה ובכל ימות השבוע, וניתן לעשות בו שימוש לרבות ביצוע הזמנות בכל עת. עם זאת ייתכן והאתר יהיה מושבת עקב תקלות שאינן בשליטת orto אשר עלולות להתרחש בכל עת ו/או עקב עבודות תחזוקה שונות ו/או מסיבות אחרות, ולמשתמש לא יהיו טענות נגד orto בשל כך.
  7. מובהר בזאת כי orto רשאית לשנות ו/או להפסיק בכל עת את פעילות האתר במלואו או בחלקו לפי שיקול דעתה הבלעדי וללא כל צורך בהודעה מוקדמת על כך מבלי שלמשתמש יהיו טענות נגדה בשל כך.
  8. בכל שאלה, הבהרה, הערה או בעיה הנוגעים לאתר, ניתן ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של orto אשר פועל בימים א’-ה’ בין השעות 8:00 עד 18:00 בטלפון שמספרו הוא: 035091625, וכן בדוא”ל שכתובתו היא: [email protected]. מובהר בזאת כי ייתכנו שינויים בפרטי הקשר אשר צוינו לעיל ובמועדי זמינות מוקד שירות הלקוחות על פי שיקול דעתה הבלעדי של orto וללא מתן הודעה מוקדמת ולמשתמש לא יהיו טענות נגדה בשל כך.
  9. תנאי שימוש אלה מהווים את כלל ההסכם בין הצדדים וגוברים על כל הסכם, הצעה או מצג שנעשו בעבר, בכתב או בעל פה, בנוגע לנושאו. בכל מקרה של סתירה ו/או אי התאמה מכל סוג שהוא בין תוכן האתר לבין הוראות תנאי השימוש, יגברו ויחולו הוראות תנאי השימוש.

2. רכישת מוצרים באתר

  1. באתר מוצעים למכירה מוצרים שונים כפי שהינם מפורטים ומופיעים באתר. עם זאת orto רשאית בכל עת לגרוע או להפסיק את מכירתם של מוצרים מסוימים וכן להוסיף מוצרים חדשים ו/או לשנות את מגוון המוצרים המוצעים למכירה באתר, הכל על פי שיקול דעתה הבלעדי ובלא מתן הודעה מוקדמת, ומבלי שלמשתמש יהיו טענות נגדה בשל שינוי כאמור לעיל.
  2. לצד כל מוצר מופיע מחירו, כאשר המחיר כולל מס ערך מוסף (מע”מ) למעט מוצרים שאינם חייבים במע”מ על פי דין. עם זאת ort רשאית לשנות את מחירו של כל מוצר בכל עת ועל פי שיקול דעתה הבלעדי מבלי שלמשתמש יהיו טענות נגדה בשל כך.
  3. יובהר בזאת כי תמונות המוצרים המופיעות באתר הינן לצרכי המחשה בלבד אלא אם צוין אחרת בדף המוצר ואינן מחייבות באופן כלשהו את orto .
  4. חלק מהמוצרים המופיעים באתר מוצעים למכירה לפי משקל אשר קובע את עלות המוצרים. orto תעשה כל מאמץ כי המוצרים יסופקו בהתאם למשקל שהתבקש בהזמנה, אך מטבע הדברים במוצרים אלו תיתכן סטייה סבירה בין המשקל שהוזמן לבין המשקל שיסופק בפועל, והעלות הסופית תחושב לפי משקל המוצר שסופק בפועל מבלי שלמזמין תהיה כל טענה נגד orto בשל כל סטייה כאמור.
  5. מכיוון שמלאי המוצרים משתנה מעת לעת, ייתכן ומוצר אשר יוזמן לא יהיה זמין במלאי של orto בעת ההזמנה. על כן orto שומרת לעצמה את הזכות שלא לספק למזמין את המוצר כתוצאה מכך. במידה ומוצר אשר יוזמן לא יהיה זמין במלאי, orto תעשה מאמץ ליצור קשר עם המזמין במידה וניתן ו/או המזמין מבקש זאת, ותודיע לו על אי זמינות המוצר במלאי של orto, מבלי שתהיה לו כל טענה נגדה בשל כך, ותהא רשאית להציע לו מוצר חלופי הנמצא במלאי. היה ולא נוצר קשר עם הלקוח, orto תהיה רשאית לספק מוצר חלופי על פי שיקול דעתה. מחיר המוצר החלופי עשוי להיות שונה (זול או יקר יותר) ממחיר המוצר המוזמן. היה והמזמין אינו מעוניין במוצר החלופי אשר סופק לו, יהיה רשאי להחזיר את המוצר לשליח בעת האספקה או לחלופין ליצור קשר עם שירות הלקוחות על מנת להחזיר את המוצר החלופי, ולקבל זיכוי במלוא מחיר המוצר החלופי. היה והמזמין כבר חויב בשל הזמנת המוצר אשר אינו נמצא במלאי, תחזיר לו orto את כספו בגין הזמנת המוצר.
  6. orto מקפידה כי המוצרים שמלוקטים על ידי עובדיה, לרבות מוצרים במשקל ומוצרים שאינם ארוזים כגון ירקות ופירות, יהיו טריים ומאיכות טובה. עם זאת ובמידה ומזמין אינו שבע מרצון מאיכות המוצרים שלוקטו עבורו כאמור לעיל, ביכולתו לפנות למוקד שירות הלקוחות של orto ולעדכנם תוך יום עסקים אחד לכל היותר. orto תבדוק את התלונה ותהא רשאית, על פי שיקול דעתה הבלעדי, להחליף את המוצר במוצר אחר או לחלופין לזכות את המזמין עד לגובה הסכום ששולם בעבור אותו המוצר לרבות סכום המשלוח במקרים המתאימים. יובהר כי orto תהא רשאית לדרוש מהמזמין להוכיח שהמוצר שקיבל אכן אינו תקין ו/או מאיכות ירודה, לרבות, אך לא רק, באמצעות שליחת תמונה של מוצר אשר נטען כי הינו מאיכות ירודה כאמור.
  7. פרסום ו/או הצגת המוצרים המוצעים למכירה באתר אינם מהווים המלצה ו/או עידוד לרכישתם ו-orto אינה אחראית לכל שימוש של המזמינים במוצרים שיירכשו.
  8. למזמין לא תהא כל טענה נגד orto בגין תאריך התפוגה שעל גבי המוצר שסופק לו כל עוד תאריך התפוגה של המוצר אשר סופק הינו זמן סביר במועד אספקתו למזמין בהתאם לעניין ולסוג המוצר.

3. ביצוע הזמנות, תשלום, אספקת המוצרים ומשלוחים, גיפטקארד

  1. התשלום באתר מבוצע באמצעות רכישה בכרטיס אשראי ישראלי או בינלאומי ובכפוף לאישור חברת האשראי. יובהר כי orto רשאית לשנות את דרכי ו/או אמצעי התשלום ו/או את דרכי ביצוע ההזמנה בכל עת לפי שיקול דעתה הבלעדי ובלא מתן הודעה מוקדמת מבלי שלמשתמש יהיו טענות נגדה בשל כך. היה ומשתמש מעוניין לשלם באמצעי תשלום חלופי, ביכולתו לפנות ל-orto אשר תחליט האם להסכים לאמצעי תשלום חלופי כאמור על פי שיקול דעתה הבלעדי מבלי שלמשתמש יהיו טענות נגדה בשל סירובה לקבל כל אמצעי תשלום חלופי כאמור.
  2. אספקת המוצרים אשר נרכשו באתר ואשר התמורה המלאה בגינם שולמה תיעשה באמצעות שירות השליחים של orto לכתובת בישראל אותה הקליד המזמין בעת ביצוע הרכישה בהתאם לאזורי המשלוח המפורטים באתר וכמפורט להלן. מובהר, כי המשתמש רשאי להודיע ל-orto על רצונו באיסוף עצמי של המוצרים המוזמנים. orto רשאית לשנות את דרכי המשלוח ו/או את אזורי המשלוח מעת לעת על פי שיקול דעתה הבלעדי ובלא מתן הודעה מוקדמת מבלי שלמשתמש יהיו טענות נגדה בשל כך.
  3. הסכום המינימלי להזמנה הינו 200 ש”ח כולל מע”מ כולל דמי משלוח, עם הזמנת המוצרים יחויב המשתמש בדמי משלוח בעלות אשר מופיעה באתר שהינם בנוסף לעלות ההזמנה הכוללת של המוצרים. orto שומרת לעצמה את הזכות לעדכן את דמי המשלוח מעת לעת על פי שיקול דעתה הבלעדי ובלא מתן הודעה מוקדמת מבלי שלמשתמש יהיו טענות נגדה בשל כך.
  4. בדף סיכום ושליחת ההזמנה המשתמש יוכל לבחור במועד אספקת המוצרים. מועדי האספקה המוצעים למשתמש מיועדים לצורך סידור קו חלוקה אופטימלי. יחד עם זאת יכול המשתמש ליצור קשר עם שירות הלקוחות של orto בכל דרכי ההתקשרות המוצעים בעמוד שירות הלקוחות באתר (טלפון, מייל, אפליקציית וואטסאפ , טופס יצירת קשר) כשעה לפני מועד האספקה המוקדם בטווח השעות המוצע, על מנת לקבל מועד אספקה מדויק יותר בטווח של עד שעתיים. orto שומרת לעצמה את הזכות לעדכן את מועדי האספקה מעת לעת על פי שיקול דעתה הבלעדי ובלא מתן הודעה מוקדמת מבלי שלמשתמש יהיו טענות נגדה בשל כך.
  5. orto מקפידה כי שירות השליחים שלה יהיה מקצועי ויקפיד על זמני הגעה בהתאם לבקשת המזמין כפי שהוזנה באתר. עם זאת ייתכנו עיכובים במועד ההזמנה עקב סיבות שאינן תלויות בorto ואינן בשליטתה לרבות, אך לא רק, כוח עליון, מצב בטחוני רגיש באזור המשלוח, מזג אוויר קיצוני, מפגעי טבע (רעידת אדמה, שיטפון וכו’) ומפגעים אחרים (כגון: שריפה, חסימות כבישים וכו’), עיכובים הנובעים משביתות וכן עיכובים בתקופות של עודף ביקוש להזמנות לרבות, אך לא רק, בחגי ומועדי ישראל, ולמזמין לא יהיו טענות נגד orto בשל עיכוב כאמור. יובהר כי לא יהיה בעיכוב כאמור כדי לפטור את המזמין מחובתו לשלם בעבור הזמנתו.
  6. במידה והמזמין לא יאותר על ידי השליח או לחלופין במידה והמזמין אישר מראש, השליח רשאי להשאיר את המוצרים במקום שבו המזמין אינו נמצא (לרבות, אך לא רק, בפתח דלת ביתו של המזמין, בבית עסק ו/או אצל מי מטעמו). במקרה של אובדן ו/או גניבה ו/או פגם ו/או אי התאמה בהזמנה אשר הושארה שלא בנוכחות המזמין כאמור, ניתן ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של orto ולדווח על מקרה כאמור. עם זאת orto שומרת על זכותה שלא לפצות את המזמין בכל דרך שהיא עם קרות מקרה מסוג זה.
  7. orto לא תהא אחראית בגין עיכובים שאינם בשליטתה ו/או מקורם במזמין, לרבות אך לא רק, קשיים ביצירת קשר עם המזמין. עיכוב כאמור לא ייחשב כהפרת התחייבויות orto לאספקת המוצר, ולא יהיה בעיכוב כאמור כדי לפטור את המזמין מחובתו לשלם בעבור הזמנתו.
  8. orto תהא רשאית, במקרים אשר לשיקול דעתה הינם חריגים, לבטל או לא לאשר הזמנות שבוצעו באתר ו/או בטלפון. למען הסר ספק במקרה של ביטול הזמנה על ידי orto לא יחויב המזמין ובמידה וכבר חויב המזמין, כספו יוחזר.
  9. אופן אריזת המוצרים ייעשה לפי שיקול דעתה של orto, ולמזמין לא תהיה כל טענה נגד orto בשל כך.
  10. באתר ניתן יהיה לרכוש כרטיסי מתנה (“גיפטקארד”) אשר ישמש לרכישת מוצרים באתר בהתאם לשווי המופיע באתר. יודגש כי היתרה הכספית בגיפטקארד אינה ניתנת להמרה לכסף והשימוש היחיד בה הוא לרכישות דרך האתר בלבד. למען הסר ספק, הגיפטקארד לא יעניק הנחות ו/או הטבות כלשהן למשתמש ולא ניתן יהיה להשתמש בגיפטקארד לצורך רכישות בחנויות של orto למעט אם צוין אחרת על ידי orto.
  11. לצורך שימוש בגיפטקארד על המזמין להזין אמצעי תשלום כבטחון בלבד אשר לא יחויבו אלא אם היתרה בגיפטקארד לא תהיה מספקת לצורך השלמת רכישה באתר, ובמקרה כאמור כרטיס האשראי של המשתמש יחויב בגין היתרה החסרה. כך למשל במידה ומשתמש ירכוש באתר בסכום של 450 ₪ והיתרה בגיפטקארד תהיה 400 ₪ בלבד אזי כרטיס האשראי של המשתמש יחויב בסכום של 50 ₪ בלבד, ויתרת התשלום יבוצע מהגיפטקארד.
  12. עם רכישת גיפטקארד המשתמש יקבל לתיבת הדוא”ל ו/או למספר הטלפון הנייד שלו את הפרטים המלאים למימוש הגיפטקארד לרבות הקוד של הגיפטקארד אשר נחוץ לצורך שימוש בו. ככל ולאחר הרכישה הגיפטקארד לא הגיע למשתמש אזי המשתמש מתבקש ליידע את שירות הלקוחות של orto מיד בהתאם לפרטים המפורטים בתנאי שימוש אלה.
  13. השימוש בגיפטקארד הינו אישי ולא ניתן להעברה.
  14. חברות ו/או ארגונים המעוניינים לקבל מידע על גיפטקארדים במחירים מיוחדים יכולים ליצור קשר עם orto בפרטים המופיעים בתנאי שימוש אלה.
  15. ככל ולמשתמש שרכש דרך הגיפטקארד תהיה זכאות להחזר כספי (בין אם עקב זיכוי ו/או ביטול עסקה), זיכוי כאמור ייעשה לגיפטקארד עצמו ולא באמצעות כסף שישולם למשתמש.
  16. למען הסר ספק, ההוראות שלעיל בעניין הגיפטקארד יחולו על כל מי שמחזיק בגיפטקארד, בין אם רכש עבור עצמו ובין אם קיבל אותו ממזמין דרך האתר, בתמורה או שלא בתמורה.

4. שינוי וביטול הזמנה, ביטול עסקה והחזרת מוצרים

  1. מדיניות החזרת המוצרים וביטול העסקאות של orto הינה בכפוף להוראות חוק הגנת הצרכן תשמ”א-1981, והמזמין רשאי לבטל את הזמנתו ו/או להחזיר את המוצרים שהגיעו אליו בכפוף להוראות שלהלן. יובהר כבר עתה כי על אף האמור, לא ניתן להחזיר מוצר אשר נעשה בו שימוש ו/או מוצר אשר תאריך תפוגתו עבר זולת מקרים בהם תוקף המוצר עבר טרם הגעת המוצר לידי המזמין ובכפוף להוראות סעיף 2.11 לעיל.
  2. .שינוי או ביטול הזמנה על ידי המזמין יתאפשרו בהתאם לשיקול דעתה של orto ובכפוף להוראות שלהלן.
  3. מזמין אשר מעוניין לבטל או לשנות את הזמנתו ייצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של orto בטלפון אשר פרטיו מופיעים בתנאי שימוש אלה ויודיע על רצונו לבטל או לשנות את ההזמנה בהתאם לעניין ובתנאי שהודעה כאמור ניתנה לכל המאוחר עד 3 שעות לפני מועד האספקה כפי שנבחר על ידי המזמין בעת ביצוע ההזמנה.
  4. עם קבלת הודעה על ביטול ההזמנה תחזיר orto למזמין את כספו בגין ההזמנה, אולם תהא רשאית, לפי שיקול דעתה ובכפוף להוראות הדין, לגבות דמי ביטול בשיעור של עד 5% מערך ההזמנה או 100 ₪, לפי הנמוך מבין השניים.
  5. מזמין אשר מעוניין לשנות את הזמנתו באופן של הוספת מוצרים חדשים ישלם בעדם את המחיר הנקוב במועד שינוי ההזמנה ולא את המחיר שננקב במועד ההזמנה הראשונה.
  6. ביטול עסקה והחזרת מוצרים בגינה יכול וייעשו תוך תקופה של עד 14 יום ממועד קבלת ההזמנה, זולת כאשר מדובר בטובין פסידים דוגמת ירקות ופירות אשר בכפוף לכל דין אינם ניתנים להחזרה ו/או ביטול. לצורך ביטול העסקה על המזמין ליצור קשר עם orto ולהודיע על רצונו לבטל את העסקה. לאחר קבלת הודעת הביטול של המזמין וככל וזו תיעשה במועד האמור, תתאם orto עם המזמין את דרך החזרת המוצר.
  7. עם קבלת המוצרים שהוחזרו אצל orto ובכפוף לאמור בסעיף 4.8 להלן, תחזיר orto למזמין את כספו בגין ההזמנה. orto תהא רשאית, לפי שיקול דעתה ובכפוף להוראות הדין, לגבות דמי ביטול בשיעור של עד 5% מערך ההזמנה או 100 ₪, לפי הנמוך מבין השניים, כאשר שיעור דמי הביטול כוללים הוצאות משלוח ככל ויהיו. הוראות סעיף זה בעניין דמי ביטול לא יחולו על ביטול שנעשה מחמת פגם במוצר שהוזמן (לרבות היות המוצר לא בתוקף בעת קבלתו כאמור בסעיף 2.11 לעיל) ו/או אי התאמה בין תכונות המוצר כפי שמופיעות באתר לבין תכונות המוצר בפועל, שאז לא ייגבו דמי ביטול מהמזמין.
  8. על אף האמור בסעיף 4.7 לעיל ומבלי לגרוע מהוראותיו, orto תבחן את המוצרים שהוחזרו לרבות, אך לא רק, באמצעות שקילתם ובדיקת השימוש שנעשה במוצרים.
  9. orto מדגישה כי על המזמין לבדוק כי המוצרים אשר קיבל לידיו תואמים את פרטי ההזמנה כפי שזו נעשתה על ידו. ככל וישנה אי התאמה מהותית בין המוצרים שהוזמנו למוצרים שהתקבלו בפועל (למשל מוצר שהתקבל באיכות ירודה), על המזמין להודיע לorto תוך יום עסקים אחד על אי התאמה כאמור. ככל והמזמין לא הודיע לorto במועד האמור, יראו את המזמין כמי שאישר כי קיימת התאמה בין ההזמנה למשלוח ולמזמין לא יהיו טענות נגד orto בשל כך.

5. קניין רוחני

  1. כל זכויות הקניין הרוחני, לרבות הזכויות המוסריות, הזכויות הכלכליות, זכויות היוצרים, סימני המסחר, שמות מסחר, פטנטים, מדגמים, סודות מסחריים וכל זכות אחרת ביחס לאתר לרבות, אך לא רק, התוכן, העיצוב, העריכה וכן אופן הצגתו ועריכתו של המידע המופיע באתר והאתר עצמו שמורות באופן בלעדי לorto.
  2. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, האתר, הדפים המקוונים הכלולים בו, הסיווג, הסידור וההצגה של המידע, המודעות והדיוורים שנשלחים על ידי orto, לרבות סיווג, סידור וההצגה של המידע והמודעות המופיעים בהם וכל צורת המחשה אחרת הכלולים באתר ובדיוורים כאמור הנם בבעלותה הבלעדית של orto.
  3. אין להעתיק ו/או לשעתק ו/או לשכפל ו/או להכין יצירות נגזרות ו/או לשנות ו/או להתאים את תוכן האתר במלואו או בחלקו לצורך הפצה, פרסום, הצגה, ביצוע, העברה, שידור, העמדה לרשות הציבור, מכירה ו/או כל פעולה אחרת ללא קבלת אישור בכתב ומראש מorto.
  4. הבעלות וזכויות הקניין הרוחני בתכנים של צדדים שלישיים, לרבות תמונות אשר מופיעות באתר, הינם הרכוש של בעלי התכנים, ועשויים להיות כפופים לתנאי שימוש של צדדים שלישיים שהעניקו לorto רישיון כדין לגבי תוכן כאמור (להלן: “הסכמי צדדים שלישיים”). orto אינה טוענת לזכויות בעלות ואינה נוטלת כל אחריות לגבי כל סוג של תוכן מסוג זה המוצג באתר. המשתמש מאשר כי התנאים של הסכמי צדדים שלישיים כאמור יחייבו אותו בקשר עם שימוש שיעשה בשירות, לרבות כל שינויים עתידיים בהסכמי הצדדים השלישיים.
  5. orto מכבדת את זכויותיהם של צדדים שלישיים ונוקטת בצעדים הנדרשים על מנת שלא להפר כל זכות של צדדים שלישיים. ככל ונפגעו זכויותיו של צד שלישי בתום לב ניתן לדווח לorto על הפרת זכויות קניין רוחני בטלפון ובדוא”ל אשר פרטיהם מופיעים בתנאי שימוש אלה.

6. אבטחה

  1. האתר של orto מאובטח באמצעות שימוש באמצעי אבטחה מתקדמים אשר מטרתם להבטיח שימוש תקין וגלישה בטוחה באתר וכן על מנת לשמור על פרטיות המשתמשים. כל המשתמש באתר ובשירותיו מתחייב כי לא יעשה כל פעילות שיש בה כדי לשבש את פעילות האתר לרבות, אך לא רק, גניבת מידע על משתמשים ופריצה של מנגנוני האבטחה של האתר. orto תפעל נגד כל פעילות כאמור בכל דרך חוקית אשר תעמוד לרשותה לרבות חסימת המשתמש מגישה לאתר ונקיטת הליכים משפטיים נגד המשתמש באם יפעל כאמור.

7. היעדר אחריות

  1. orto מקפידה כי המוצרים המוצעים על ידה באתר יהיו באיכות גבוהה וטרייה.
  2. orto מתחייבת כי הפרחים הנמכרים באתר הינם באיכות גבוהה. במידה והמזמין יקבל פרחים באיכות ירודה, הרי שעליו לפנות לorto ולעדכנה תוך יום עסקים אחד לכל היותר. orto תבדוק את התלונה ותהא רשאית, על פי שיקול דעתה הבלעדי, להחליף את הפרחים במוצר אחר או לחלופין לזכות את המזמין עד לגובה הסכום ששולם בעבור אותו המוצר לרבות סכום המשלוח.
  3. מלאי המוצרים בקטגוריות “פרחי מאכל” ו”לחמים” משתנה לעתים תכופות ועל כן ייתכנו חוסרים בחלק מן מוצרים המופיעים בקטוגוריות אלה. ככל ואחד המוצרים בקטגוריות אלה אשר הוזמנו על ידי מזמין לא יהיו במלאי, orto תעשה כל מאמץ לספק למזמין מוצר חלופי דומה. היה והמוצר החלופי שיסופק לא יהיה לשביעות רצונו של המזמין, ביכולתו של המזמין ליצור קשר עם orto ולבקש החזר כספי בכפוף להראות סעיף 4 לתקנון זה על כל תת סעיפיו.
  4. האחריות הבלעדית לכל המוצרים באתר שאינם פרחים ולגבי כל מידע או מצג שנעשה באתר בכל הנוגע למהות המוצרים, לרבות שמות היצרנים, טיב המוצרים, תכונות המוצרים, תמונות המוצרים וכיוצ”ב, חלה על היצרנים ו/או היבואנים ו/או המשווקים המורשים של המוצרים, על-פי החוקים והתקנות להגנת הצרכן ובהתאם לתנאי תעודות האחריות והשירות הצמודות לכל מוצר/שירות, אם צורפו.
  5. orto לא תישא באחריות לכל נזק ו/או פגיעה ישירים ו/או עקיפים מכל סוג שהוא שיגרמו למזמין ו/או לצדדים שלישיים כתוצאה משימוש ומהסתמכות על התוכן המופיע באתר.
  6. הנתונים והמידע המופיעים על גבי המוצרים ובאתר ניתן לעתים על ידי צדדים שלישיים לרבות, אך לא רק, יצרנים, ספקים ו/או יבואנים, ועל כן orto לא תישא בכל אחריות בנוגע לנתונים והמידע על המוצרים כאמור לעיל.
  7. orto עושה כל מאמץ על מנת לוודא כי המידע על המוצרים המופיע באתר יתאים למוצר הנמכר. עם זאת לעתים ייתכנו טעויות בתום לב בנוגע לפרטים ולמידע על המוצרים כפי שאלה מופיעים באתר, ועל כן טרם צריכת המוצר יש לקרוא בעיון את פרטיו ומרכיביו של כל מוצר. ככל ובתום לב סופק לכם מוצר אשר אינו תואם את תיאורו באתר, ביכולתכם ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של orto אשר ידאג לזיכוייכם בגובה מחיר המוצר שנרכש ויתאם את החזרתו של המוצר לorto ללא עלות.
  8. orto אינה מתחייבת כי הקישורים המצויים באתר, ככל ואלו יופיעו, יהיו תקינים ו/או יובילו לאתר אינטרנט פעיל. הימצאותו של קישור לאתר מסוים באתר אין משמעו כי תוכן האתר הינו מהימן ו/או מלא ו/או עדכני ולorto אין כל שליטה על תוכן כאמור, ועל כן orto לא תישא בכל אחריות בקשר לכך.
  9. orto אינה אחראית לכל נזק שייגרם למזמין ו/או לצדדים שלישיים כתוצאה משימוש במוצרים שיוצרו על ידי orto זולת מקרים בהם המוצר היה פגום עקב רשלנות של orto. במקרה זה גובה האחריות של orto יהא מוגבל ולא יעלה על גובה סכום המוצר הפגום שנרכש.
  10. “הודעות דחיפה” למכשיר הנייד (push notifications): orto כוללת באפליקציה שלה שירות “הודעות דחיפה (push notifications)”, למכשיר הסמארטפון של המשתמש במסגרת השימוש באפליקציה של orto. הודעות ה-push יישלחו, מעת לעת, לסמארטפון של המשתמש אשר התקין את האפליקציה של orto. הודעות ה-push יכללו, בין השאר, הצעות, הטבות מבצעי מכירות ו/או כל פרסום ו/או עדכון אחר הנוגעים לאתר ו/או לאפליקציה של orto. הודעות ה-push יישלחו מעת לעת בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי של orto. המשתמש מצהיר כי ידוע לו שבהרשמתו לאתר ו/או לאפליקציה הוא מסכים לקבל הודעות push לרבות הודעות אשר עשויות לכלול דיוורים שהינם “דבר פרסומת” כהגדרתו בסעיף 30א לחוק התקשורת (בזק ושידורים), התשס”ח-2008. בהתאם לדין ולמדיניות הפרטיות של orto, המשתמש רשאי לבטל בכל עת את האפשרות לקבל את הודעות ה-push בכל עת באמצעות שינוי הגדרות האפליקציה בסמארטפון של המשתמש.

8. התחייבויות המשתמש

  1. במקרה של שימוש זדוני ו/או רשלני ו/או כל שימוש פוגע אחר של המשתמש ו/או מי מטעמו באתר, orto רשאית לחסום את גישתו של המשתמש באתר, ויהיה על המשתמש לשפות את orto, עובדיה, מנהליה, בעלי מניותיה או מי מטעמם בגין כל נזק, הפסד, אבדן רווח, תשלום או הוצאה שייגרמו להם, ובכלל זה הוצאות תשלום שכ”ט עו”ד והוצאות משפט.

9. סמכות שיפוט והודעות

    1. על תנאי שימוש אלה יחולו אך ורק דיני מדינת ישראל. מקום השיפוט הבלעדי לכל עניין בנוגע לתנאי שימוש אלה והשימוש באתר הינו בבתי המשפט המוסמכים בעיר תל אביב-יפו בלבד.
    2. כל מכתב שישלח לorto יחשב כמכתב שהגיע למענו תוך 3 ימי עסקים מעת שליחתו בדואר רשום; עם הגעתו באם נמסר אישית לידי orto בכתובתה הרשומה; או תוך 4 שעות ממועד שליחתו בדואר אלקטרוני עד השעה 12:00 ביום חול, כאשר בידי השולח ישנו אישור שליחה ולא נתקבלה הודעה מצד orto על אי קבלה.

מדיניות פרטיות

מדיניות פרטיות זו (להלן: “מדיניות הפרטיות”) מהווה חלק בלתי נפרד מתנאי השימוש ויש לקוראה יחד עם תנאי השימוש, ולעשות שימוש בהגדרות המופיעות בתנאי השימוש.

אתר האינטרנט www.orto.co.il המופעל ומנוהל על ידי חברת פרימיום א.ב שיווק והפצה לישראל בע”מ (להלן: “האתר” ו”החברה” בהתאמה) משמש בין היתר לסחר מקוון לרכישת מוצרים על ידי הגולשים והמשתמשים באתר (להלן: “השירות”) וללקוחות הנרשמים והמשתמשים בשירותי החברה (להלן: “המשתמשים” ו/או “הגולשים”).

החברה מחויבת לכבד את פרטיות המשתמשים באתר. על מנת לשפר את ההגנה על פרטיות המשתמש מפרסמת החברה מדיניות פרטיות זו ומספקת את המידה המצוי בה אודות האפשרויות העומדות בפני המשתמש בעת שימושו באתר ובנוגע להתנהלות החברה בעניין איסוף מידע מהאתר.

10. כללי

  1. כחלק מהשימוש בשירותי האתר, נדרש המשתמש להעביר פרטים אישיים לידי החברה ובהם שם, כתובת, טלפון ודוא”ל; וכן פרטי כרטיס אשראי לצורך רכישה בלבד אשר אינם נשמרים על ידי החברה.
  2. בעת השימוש באתר, יתכן ויצטברו נתונים אודות אופן השימוש של המשתמש באתר, ובהם שירותים בהם התעניין המשתמש, עמודים בהם צפה וכדומה. זהו מידע סטטיסטי ואינו מזהה את המשתמש באופן אישי.
  3. החברה שומרת טוקן של כרטיס האשראי המאפשר למשתמש לבצע רכישות באתר ללא צורך בהזנה חוזרת של פרטי כרטיס האשראי. לצורך זה מתבצע תהליך טוקניזציה במסגרתו עם הזנת פרטי כרטיס האשראי של המשתמש, פרטי הכרטיס מוצפנים ואינם נשמרים במאגר המידע של החברה למעט 4 הספרות האחרונות של הכרטיס, תוקף הכרטיס וכן טוקן המשמש לשחזור פרטי הכרטיס בלבד.”

11. מאגר המידע והשימוש בו

  1. הנתונים הנאספים אודות המשתמש שצוינו לעיל נשמרים במאגר המידע הרשום של החברה שמספרו ????. החברה מתחייבת לעשות שימוש במידע האמור על פי מדיניות פרטיות זו ו/או על פי הוראות כל דין ולשם המטרות הבאות:
    • לאפשר שימוש יעיל ונוח למשתמש;
    • ניהול חשבון המשתמש;
    • לשפר ולהעשיר את השירותים והתכנים המוצעים באתר;
    • לשנות או לבטל שירותים ותכנים קיימים;
    • לנתח ולמסור מידע סטטיסטי לצדדים שלישיים, לרבות מפרסמים (במקרה שיועבר מידע זה לצדדים שלישיים, לא יזהה את המשתמש אישית);
    • אכיפת תנאי השימוש של החברה;
    • יצירת קשר עם המשתמש בדבר סטטוס הזמנתו ואספקת המוצרים שהזמין;
    • לכל מטרה אחרת המפורטת בתנאי השימוש ובמדיניות פרטיות זו.

12. דיוור ישיר

  1. פרטי משתמש אשר יימסרו על ידו יהיו כפופים למדיניות הפרטיות של החברה, והמשתמש מאשר כי המידע שנמסר על-ידו ו/או ייאסף אודותיו יישמר במאגר המידע של החברה לצרכים הבאים:
    12.1.1. שיווק, פרסום, קידום מכירות ולמטרת פניה למשתמש בכל דרך לרבות בדרך של דיוור ישיר בכל אמצעי תקשורת שתמצא לנכון (לרבות בכתב, בדפוס, בטלפון, בפקסימיליה, בדרך ממוחשבת או באמצעי אחר);
    12.1.2. עידוד נאמנות, ניתוח ומחקר סטטיסטי, עריכת סקרים וכל שימוש אחר בקשר להרשמתו באתר;
    12.1.3. צרכים פנימיים, כגון צרכי תחקור תלונות ו/או ביקורות;
    12.1.4. צרכים תפעוליים, שיווקיים וסטטיסטיים, לרבות עיבוד המידע ודיוור ישיר לצורך מימוש מטרות אלו;
    12.1.5. מתן שירותים למשתמש והבטחת פעילות מסחר הוגנת על פי חוק.
  2. החברה רשאית, למטרות שלעיל, להעביר את המידע, מעת לעת, לגופים אחרים איתם החברה מקיימת יחסי שיתוף פעולה, ולכל גורם נוסף שיעניק שירותים והטבות למשתמשים על פי שיקול דעתה, וגופים וגורמים אלה יהיו רשאים להשתמש אף הם במידע שהועבר אליהם (ולצורך אותן מטרות) כאמור לעיל, והכל בכפוף להוראות כל דין.
  3. ידוע למשתמש כי לא חלה עליו חובה חוקית למסור את המידע ומסירתו הינה מרצונו ובהסכמתו. כמו כן החברה תהא רשאית, למטרות המנויות לעיל, להעביר מעת לעת מידע בלתי מזוהה, אנונימי או אגרגטיבי, בנוגע לפעילות המשתמש במסגרת האתר, לגופים השותפים לפעילות החברה ולכל גורם שיעניק שירותים והטבות למשתמשים על פי שיקול דעתה של החברה.
  4. בהתאם להסכמת המשתמש כדין, החברה תהא רשאית לפנות אליו מעת לעת בדיוור ישיר לצורך קבלת הצעות לשירותים שונים והטבות של החברה אשר ניתנים במסגרת שימושו של המשתמש בשירותי החברה באמצעות דואר אלקטרוני, מסרונים (SMS), פקסימיליה, ברשתות החברתיות, מערכת חיוג אוטומטית ו/או בטלפון, וזאת כל עוד לא נתקבלה הודעה אחרת מהמשתמש בכל עת.
  5. “הודעות דחיפה” למכשיר הנייד (push notifications)- orto כוללת באפליקציה שלה שירות “הודעות דחיפה (push notifications)”, למכשיר הסמארטפון של המשתמש במסגרת השימוש באפליקציה של orto. הודעות ה-push יישלחו, מעת לעת, לסמארטפון של המשתמש אשר התקין את האפליקציה של orto. הודעות ה-push יכללו, בין השאר, הצעות, הטבות מבצעי מכירות ו/או כל פרסום ו/או עדכון אחר הנוגעים לאתר ו/או לאפליקציה של orto. הודעות ה-push יישלחו מעת לעת בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי של orto.
    המשתמש מצהיר כי ידוע לו שבהרשמתו לאתר ו/או לאפליקציה הוא מסכים לקבל הודעות push לרבות הודעות אשר עשויות לכלול דיוורים שהינם “דבר פרסומת” כהגדרתו בסעיף 30א לחוק התקשורת (בזק ושידורים), התשס”ח-2008.
    בהתאם לדין ולמדיניות הפרטיות של orto, המשתמש רשאי לבטל בכל עת את האפשרות לקבל את הודעות ה-push בכל עת באמצעות שינוי הגדרות האפליקציה בסמארטפון של המשתמש.

13. מסירת מידע לצד שלישי

  1. מצבים בגינם עשויה החברה לחלוק את המידע של המשתמש עם צדדים שלישיים:
    • כאשר המשתמש אישר לחברה להעביר את פרטיו האישיים לצדדים שלישיים;
    • במקרה בו יפר המשתמש את תנאי השימוש באתר או ינסה לבצע פעולות המנוגדות לדין;
    • על מנת לאכוף את תנאי השימוש או הסכמים אחרים או מדיניות אחרת;
    • במקרה בו החברה תחליט לגבות חוב שאינו שולם באמצעות צד שלישי המתמחה בגביית חובות לרבות משרדי עורכי דין;
    • בתגובה לזימון או דרישת חקירה אחרת, צו בימ”ש, או בקשה לשיתוף פעולה מאת רשות אכיפה או רשות ממשלתית אחרת;
    • על מנת לקבוע או לממש את זכויותיה המשפטיות של החברה;
    • על מנת להתגונן מפני תביעות משפטיות כפי שיידרש לפי דין. במקרים כאמור, החברה עשויה להעלות או לוותר על התנגדות או זכות העומדת לרשותה, לפי שיקול דעתה הבלעדי;
    • כאשר מאמינה החברה כי גילוי הינו ראוי בקשר למאמצים לחקור, למנוע, לדווח או לנקוט בפעולה אחרת בנוגע לפעילות בלתי חוקית, חשד לתרמית או עוולה אחרת;
    • על מנת להגן על הזכויות, הרכוש או הבטיחות של החברה, עובדיה, משתמשי האתר או אחרים;
    • בקשר לעסקה תאגידית מהותית, כגון מכירת עסקי החברה, הסרת השקעות, מיזוג, איחוד, או מכירת נכסים, או במקרה בלתי סביר של פירוק.

14. מידע מצטבר ובלתי אישי

  1. החברה עשויה לעשות שימוש במידע מצטבר ובלתי אישי שהיא אספה בכל אחת מהנסיבות כאמור לעיל. החברה עשויה לשלב מידע בלתי-אישי שהיא אספה עם מידע בלתי אישי נוסף שנאסף ממקורות אחרים. כמו כן, החברה רשאית לחלוק מידע מצטבר עם צדדים שלישיים, לרבות יועצים, מפרסמים ומשקיעים, למטרת ביצוע ניתוח עסקי כללי. למשל, החברה רשאית לדווח למפרסמים שלה אודות מספר המבקרים באתר והמאפיינים או השירות או המוצרים הפופולאריים ביותר. מידע כאמור אינו כולל כל מידע אישי וניתן יהא לעשות בו שימוש על מנת לפתח תוכן ושירות שיסייעו למשתמש ועל מנת להתאים תוכן ופרסום.

15. צדדים שלישיים

  1. ישנם מספר מקומות באתר, שבהם יכול המשתמש להקליק על קישור לשם גישה לאתרים אחרים שאינם כפופים למדיניות פרטיות זו. האתרים הללו עשויים לבקש ולאסוף מידע באופן עצמאי, לרבות מידע אישי מהמשתמש ובמקרים מסוימים, לספק לחברה מידע אודות פעילות המשתמש באתרים הללו.
  2. כל צד שלישי אשר עשויה החברה לגלות לו מידע אישי, עשוי להיות בעל מדיניות פרטיות משלו, אשר מתארת כיצד הינו עושה שימוש ומגלה מידע אישי. המדיניות כאמור תסדיר את השימוש, הטיפול והגילוי של המידע האישי של המשתמש לאחר שהחברה חלקה אותו עם צדדים שלישיים כאמור במדיניות פרטיות זו. אם ברצונך לקבל מידע נוסף אודות מדיניות הפרטיות של אותם צדדים שלישיים, החברה מעודדת אותך לבקר באתרים של צדדים שלישיים כאמור.
  3. החברה עשויה להרשות לצדדים שלישיים, לרבות ספקי השירות המורשים שלה, חברות פרסום ורשתות פרסום להציג פרסומות באתר. החברות הללו עשויות לעשות שימוש בטכנולוגיות מעקב, כגון “Cookies” (ראו להלן), על מנת לאסוף מידע אודות משתמשים אשר צופים או מבצעים אינטראקציה עם הפרסומות שלהן. השימוש שחברות אלו עושות ב”Cookies” כפוף למדיניות הפרטיות שלהן ולא למדיניות הפרטיות של החברה.

16. בחירות המשתמש אודות איסוף ושימוש במידע

  1. המשתמש רשאי לבחור שלא לספק לחברה מידע מסוים, אולם הדבר יגרום לכך שלא יוכל לעשות שימוש במאפיינים מסוימים באתר מכיוון שמידע כאמור נדרש על מנת שירשם לשירותי החברה לרבות ביצוע הזמנות באתר.
  2. כאשר המשתמש נרשם לשירות ואישר קבלת דיוור ישיר כמפורט בתנאי השימוש, תוכל החברה בכפוף לכל דין לשלוח לו דיוורים ישירים לרבות, אך לא רק, הודעות דוא”ל ו/או עלונים אודות עדכוני שירות, שיפורים, הצעות מיוחדות, או תוכן מיוחד. החברה עשויה לשלוח למשתמש סוגים אחרים של הודעות דוא”ל, כגון הודעות שירות, הודעות פרסום, וסקרים. אם כבר מסרה החברה את המידע אודות המשתמש לצד שלישי לפני ששינה את ההעדפות שלו או עדכן את המידע שלו, ייתכן ויהא המשתמש מחויב לשנות את ההעדפות שלו במישרין מול צד שלישי כאמור.

17. שימוש ב”Cookies”

  1. החברה עושה שימוש בטכנולוגיות שונות על מנת לאסוף מידע מהמכשיר הנייד ו/או המחשב של המשתמש ואודות פעילות המשתמש באתר.
  2. החברה אוספת מידע באופן אוטומטי מהמכשיר הנייד או הדפדפן של המשתמש כאשר הוא מבקר באתר. מידע כאמור כולל אינטרנט סלולארי, כתובת IP, סוג הדפדפן ושפת הדפדפן, זמני גישה, התוכן של “עוגיות” (cookies) שלא נמחק, אשר הדפדפן של המשתמש קיבל מהחברה בעבר וכתובת האתר המפנה.
  3. עוגיות(Cookies) : כאשר משתמש עושה שימוש באתר, החברה עשויה להקצות למכשיר הנייד או למחשב המשתמש עוגייה (cookie) אחת או יותר, על מנת לאפשר גישה ליישום ועל מנת להתאים למשתמש את החוויה המקוונת. באמצעות שימוש בעוגייה (cookie), עשויה החברה גם לאסוף מידע באופן אוטומטי אודות הפעילות המקוונת של המשתמש באתר, כגון דפי אינטרנט בהם הנו מבקר, הקישורים עליהם הוא מקליק והחיפושים שהוא מבצע באתר. רוב הדפדפנים מקבלים עוגיות (cookies) באופן אוטומטי, אולם בדרך כלל יכול המשתמש לשנות את הגדרות הדפדפן שלו על מנת לסרב לעוגיות (cookies). אם יבחר המשתמש לסרב לעוגיות (cookies), עליו לשים לב כי לא יוכל להיכנס או לעשות שימוש בחלק מהמאפיינים המוצעים במסגרת האתר.
  4. החברה עשויה לעשות שימוש בטכנולוגיית אינטרנט סטנדרטית, כגון אלומות אינטרנט (web beacons), אנאליטיקס וטכנולוגיות דומות, על מנת לעקוב אחר שימוש המשתמש באתר. כמו כן, החברה עשויה לכלול את האמור לעיל בהודעות דוא”ל או עלונים לקידום מכירות, על מנת לקבוע האם ההודעות נפתחו והאם ננקטה פעולה בעקבותיהם. המידע שתשיג החברה באופן זה, יאפשר לה להתאים את השירותים שהיא מציעה למשתמש, על מנת לפרסם פרסומים מותאמים אישית ולמדוד את האפקטיביות הכוללת של פרסום מקוון, תוכן, תכנות או פעילויות אחרות שלה.

18. אבטחת מידע

  1. החברה מיישמת באתר מערכות ונהלים עדכניים לאבטחת מידע. מערכות ונהלים אלה מצמצמים את הסיכונים לחדירה בלתי מורשית, אך אין הם מעניקים ביטחון מוחלט. החברה אינה מתחייבת ששירותיה יהיו חסינים באופן מוחלט מפני גישה בלתי מורשית למידע המאוחסן באתר.
  2. החברה בוחנת מעת לעת את אבטחת המידע של האתר ומבצעת שינויים ושדרוגים בהתאם לצורך, על מנת לשמור על רמת אבטחת המידע של האתר.
  3. עם זאת, החברה לא תהא אחראית לכל נזק, ישיר או עקיף, אשר יגרם למשתמש במקרה של חשיפת המידע עקב חדירה בלתי מורשית של צדדים שלישיים או כתוצאה ממעשה או מחדל שאינם בשליטת החברה.

19. זכות לעיין במידע ולעדכנו

  1. על פי חוק הגנת הפרטיות, תשמ”א-1981, לכל אדם הזכות לעיין במידע המוחזק עליו במאגר מידע. משתמש שעיין במידע עליו ומצא שהמידע אינו נכון, שלם, ברור או מעודכן, רשאי לפנות לבעל מאגר המידע בבקשה לתקן ו/או לעדכן ו/וא למחוק את המידע המוחזק עליו כאמור לעיל.
    פנייה כזאת יש להפנות למוקד שירות הלקוחות של החברה אשר פועל בימים א’ עד ה’ בין השעות 8:00 עד 18:00 בטלפון שמספרו הוא: 03-5091625, וכן בדוא”ל שכתובתו היא: [email protected]. מובהר בזאת כי ייתכנו שינויים בפרטי הקשר אשר צוינו לעיל ובמועדי זמינות מוקד שירות הלקוחות על פי שיקול דעתה הבלעדי של החברה וללא מתן הודעה מוקדמת ולמשתמש לא יהיו טענות נגדה בשל כך.
  2. אם המידע שבמאגר המידע של החברה משמש לצורך פניה אישית למשתמש, הוא רשאי על פי חוק לדרוש בכתב כי המידע המתייחס אליו יימחק ממאגר המידע.
  3. שינויים במדיניות הפרטיות
  4. החברה רשאית לשנות מעת לעת את הוראות מדיניות פרטיות זו. אם יבוצעו שינויים מהותיים בהוראות שעניינן השימוש במידע אישי שמסר המשתמש, תפורסם על כך הודעה באתר החברה.

טוב שבאת!

0.00
0
העגלה שלך ריקה.

נראה שעדיין לא בחרת.